• Nibe.cz
  • dzd-fv.cz

OKHE SMART

OKHE SMARTInteligentní ohřívač vody s elektronickým termostatem a možností připojení na HDO. Obsahuje samoučicí algoritmus a ohřívá vodu v době potřeby. Lze přepnout do několika módů (MANUAL, MANUAL HDO, OPTIMUM, PROG, SMART, ANTI FREEZE). Ohřívač lze ovládat pomocí operačního systému Android/iOS.

Více

Záruční podmínky

Záruční podmínky platné od 1.1.2014.

Pro výměnu výrobku nebo odstoupení od kupní smlouvy platí příslušná ustanovení občanského zákoníku.

Jestliže se na výrobku vyskytne v záruční době vada, která nebyla způsobena uživatelem, nebo neodvratnou událostí (např. živelnou pohromou), bude výrobek opraven bezplatně.

Záruční lhůta na výrobek se poskytuje ode dne montáže konečnému zákazníkovi v délce:

  • 5 let na vnitřní nádobu ohřívače a víko příruby
  • 5 let na akumulační nádrže typu UKV, NAD a NADO
  • 4 roky na vnitřní nádobu ohřívače vody typu BTO a TO (mimo TO 20)
  • 3 roky na vnitřní nádobu včetně tepelné izolace u ohřívače typu TO 20
  • 2 roky na ohřívače vody PTO
  • 5 let na solární panely. Na ostatní prvky solárních kompletů 2 roky.
  • 2 roky na elektroinstalaci, topné těleso, příslušenství a ostatní části ohřívače (vnější plášť, izolace)
  • Záruční lhůta na náhradní díly činí 24 měsíců

1. Podmínky pro uplatnění záruky:

  • Záruční list musí být řádně vyplněn (potvrzen datum prodeje a montáže).
  • Montáž výrobku musí být provedena oprávněnou osobou (potvrzeno v záručním listu, jinak doloženo)
  • Kupující je povinen před uvedením výrobku do provozu se seznámit s provozně montážními předpisy příslušnými pro daný výrobek

2. Zánik záruky:

  • Neplnil-li zákazník podmínky bodu 1.
  • Nebyla-li prováděna oprava v záruce prodávajícím, nebo odborným servisem
  • Je-li zjevné zavinění závady výrobku zaviněno nesprávnou montáží nebo užíváním výrobku
  • Nebyl-li výrobek užíván dle provozně montážních předpisů a požadavků určených prodávajícím či výrobcem
  • Byly-li na výrobku prováděny neodborné úpravy či zásahy do jeho konstrukce, popř. dojde-li k neautorizovanému zásahu do výrobku (porušení těsnosti nádoby, zásah do elektrické instalace)
  • Je-li poškozen výrobní štítek s výrobním číslem, nebo tento schází

3. Servis:

  • Záruční i mimo záruční opravy zajišťuje prodávající DZ Dražice - strojírna s.r.o. vlastními opravami, nebo pomocí smluvních a pověřených smluvních servisních partnerů

4. Postup při reklamaci:

  • Konečný zákazník oznámí na adresu smluvního servisního partnera nebo přímo prodávajícího, druh závady, výrobní číslo, typové číslo, datum prodeje výrobku (ze záručního listu) společně se stručným popisem závady.
  • Vyčká příjezdu servisního mechanika, který závadu odstraní nebo provede další opatření důležitá pro vyřízení reklamace.
  • Nikdy nedemontuje výrobek ze systému (důležité pro posouzení závady)!
  • V případě neoprávněné reklamace budou náklady s reklamací spojené účtovány přímo zákazníkovi.